onsdag 10. juni 2009

Oh lord....

Hei hei!!

Det e jo heilt grusomt at det nesten e 1 år sia sist eg skreiv.
Det ha skjedd utrulig mye sia sist :) Så eg får berre heng i å oppdater.

Først å fremst, så kan eg jo informer om at no bor å jobb eg på Mo. Ha fløtta inn ilag me min kjære Stian i nyoppussa leilighet, så no har vi det som plommen i egget :)

13. Mars ærklært vi at vi ha førlova oss <3<3>

Men over tel min nye jobb ;) Eg ha bynt å jobb på ein kjæmpe koselig salong, i byen, som heit CHILI! Eg stortrives der, å har både gamle å nye kunda. Kjæmpe artig.
Å eg ,å jo innrøm at det e deilig å slepp pendlinga:P Det vart passe tungt å lange daga...
Ettersom vi har brukt mye penga på oppussing, så bi det berre ein liten ferietur i år. Tenkt å beøk farfarn min som bor på Løten (attme Hamar). Har ikke sett han på et par år, så no e det absolutt på tide :) Gled meg vældig tel dæ!
Så sats eg på at det bi ein liten IKEA tur, sjøl om vi nettopp ha vørre der. Det e jo først når man ha gjort ei storhandling der, å man kjæm heim, at man ser alt man sku ha kjøpt ;) Så da bi det vel fort fullt i de nye kjøkkenskapan mine.


Men .. No ska fær på jobb å farg litt hår, så ska eg prøv å va flenkar å skriv.

Heijdåå <3

Ingen kommentarer: