mandag 29. juni 2009








Hei hei!
Da va ei tel hælg over..

Det ha vørre sinnsykt deilig ver i hælga, å vi ha berre grilla og sola oss :) Livet er herligt!
Vi va ein tur oppi Altermarka å bada, men det kun eg ha vørre føruten. Vart sinnsykt forkjøla, så no går eg berre å snørra :P


I hælga kommer brorn t Stian heim t Mo, me lille-bane sett. Vi ha ikke sett ho enno, så vi gled oss vældi. Kjenn nesten at eg bi litt bansjuk når det e så mange som får onga :P Men vi ska no vel prøv å vent litt tel;)


Eg ha vørre å bestillt meg time på Clinique-82 tel Luxuspakke i midten av juli. Fækk gavekort fra min kjære samboer, så no ska eg fær å kos meg. E han ikke snill? ;)


Bortsett fra det, så ska vi ikkje gjær så utrulig mye i juli. Vi har ei ferieuka ilag, så da bi vi vel å fær te Nesna vess det bi finver.


No ha eg søtte mange kvella å sett på all slags mulig brudeteng. Har så løst å gift meg :P Å så e det no i allefall arti å planlegg!




Den har eg løst på....

















Å så e det jo så mange fine kjola <3









Ingen kommentarer: