lørdag 13. juni 2009

Hælg :-D

Endelig hælg, å friii !!
Det e berre synd hælga e så fort over.

I dag va vi innom polet å kjøpt ei flaska god vin som vi ska kos oss med i kvell.
Kom nettopp heim fra bursdagsfeiring tel søstra hans Stian. Eg sku jo va så flenk å bak ei kaka å ta med, men eg hadd ikke heilt hellet me meg i dag :P
Først laga eg ei ostekaka.. Men så stivna geleen før resten av kaka, så det vart berre griserier når eg tømt på geleen. Så fant eg ut at eg sku hiv meg på ei sjokoladekaka.. Å så vart plutselig klokka så mykje at vi mått fær. Å når eg då sku hiv på glasurn, så va kaka enno alt før varm. Så alt rainn alle veian å de fine jordbæran som eg pynta med va ikke så fin lenger. Sånn e det berre. Baking bi ikke like bra bestandig :P

Ellers i hælga har vi ikke gjort så mye. Det va jo ganske allright vær på fredag så då grilla vi :) nam nam..

No ska vi berre slapp av å nyt resten av vårres 15 mnd dag <3

SMASK :-*

Ingen kommentarer: