onsdag 18. juni 2008

Nesna - Olderskog...

Då ha eg jaggumeg vørre å sett fotballkamp på hjemmebane mot Olderskog.
Må jo sei at Nesna burde ha vunne kampen, sia de spælla bæst.
Dessverre endte dæ 1-2 te bortelaget.
Mæn skjit i dæ!!! Dæ som va arti me den her kampen va at Nesna ha så mange flotte supportera! De heija å sto på :)















Rett før kampstart va stemninga spent, å Tony fyra i gang 2 dingsa :P hehe.. Veit ikkje ke dæ heita :P Å så delte de ut ark med supporter-sanga, sånn at alle kun va me å heij!














Eg å Eirin ha mala oss med litt krigssminke :P Heilt feil farge, men det må berre våg seg!
Vi slapp faktisk unna med regn åg under kampen :)















Her har vi då ein del av sangfuglan :P Man ser at de søng ivrig med!

















Så alt i alt va dæ no heilt sånn passe :P
Mæn vi ha dø no arti ilag.
Ellers, så ha dæ no ikkje skjedd så vældi mykje.. Eg ha no fått heim go'gutten min :) Å dæ va vældi deilig. Gled meg t å kos meg ilag me han på Mo i hælga<3<3

5 kommentarer:

Sarah sa...

E vilta også va der... :/
Dæ såg jo ikke ut som krigsmalinga hadde den planlagte effekten.. i stedet for å skrem motstandern ser dæ dessverre ut som dokk skremt våre egne spellera... dæ va jo ikke heilt heldig:p

mæn dokk tok jo heilt av mæ tromme og kor-roping:P kem som ha tatt initiativet tel alt dæ???:P
tony?:P

Bytheway sa...

hehe.. ja.. han va no vel ein av dramaskinan ja ;) va knaill arti :D

Eirin er på en snurr sa...

det tok heilt av me tromme ja! fantastisk supportergjeng:p
ikkje klag over krigsmalinga, den va fiiin! :)

med vennlig hilsen
"sprudlende bison"

Karoline sa...

For noen herlige bilder.. så ut som en morsom kamp..

Merethe M sa...

Har du blogg også si du ikke ifra??:O:O Hehe;);)