onsdag 4. juni 2008

Kosedag med Eirin :)

HEEI!!! :)
Sommer og sol!! DEILIG!!
No e kl. 20 på kvelln, å det e enno over 20* ute.
Eg ha nettopp kommen meg heim i fra ho Eirin på Strandlandet. I går vart eg invitert med på piknik etter arbei i dag. Ho Eirin kom å henta meg etter jobb i 4'tia me piknik-kurv å plædd. Vi tænkt oss på Kvithella, men der va dæ mykje folk, så vi for like greit innover tel ho. Vi slo camp i fjæra neffør huset. Varmt, men eindel vind, så dæ vart ikkje nå bading. Ho
Eirin va faktisk ein snartur uti vannkanten å leita etter krabbe :P Heldigvis tok ho den ikkje me opp t meg. Må innrøm eg e litt småredd krabba...
Etter å ha spist et herremåltid med kylling å potetsalat, litt sjokolade, potetgull å litt øl (...) så duppa vi av ein times ti under kvart vårres pledd. Godt å ligg å hør på havet.
Dæ va ein vældi bra avslutning på dagen :) TUSEN TAKK EIRIN GULLE ;)

Før øvrig ha dæ vørre lite å gjort på arbei i dag. Mæn dæ va no greitt nok dæ :P Ha berre søtte å japla me ho Tove å spist is :)
No sett eg å vurder om eg ska reng han der typen min å førtæl han om dagen!
Han ska no fær tel Portugal på lørdagen:) Bi sekkert å få ein kjæmpetur..
Litt merkelig bi dæ. Får jo ikkje treff han på ei stund. Mæn då bi dæ jo ekstra ekstra godt å sjå han igjen <3<3<3

Håp at dæ e fleire som ha kosa seg i go'veret i dag.
Klæm ;-*

3 kommentarer:

Eirin er på en snurr sa...

tihi:) Tusen takk for i dag Harriet! Vørre supert å vørre på krabbesanking ilamme deg idag:)

Bytheway sa...

du e toppen eirin ;)

Sarah sa...

Sååå koselig:D
Vi må finn på nå skøy 13.juni!