søndag 4. mai 2008

Søndag 4. mai 08

Mett ailler første blogg-innlegg! Spennanes...

Eg vil rett å slett, i dag, berre del me dåkk kor utrulig førelska eg e!
Å kor deilig ein følelse dæ e. Kjæm ikkje heilt over at eg ha vørre så heldig å finn ein som e så snill å go med meg. Ein som verkelig "står på pinne" før at eg ska ha dæ bra. Ein som ikkje e redd før å sei, å vis at han e gla i meg. Ein som kjæm før å trøst meg me ein gång vess nåkka e feil. Ein som vil va ilag me meg kvart einaste øyeblikk han har ledig. Dæ e jo så godt å ha nån å gje oppmerksomhet. Ha nån å stell i stand tel. Dæ e så godt å stå å puss tennern aleina når dæ står ein ekstra tannbørste i glasset, å du veit at neste gång du puss tennern, så står dåkk ilag...
Å når du tar kleian ut i frå vaskemaskin, så finn du ei t-skjorta som e hans. Den lukt så godt.

Det e ein deilig følelse å va førelska...

4 kommentarer:

Sarah sa...

sååååå koselig å hør;)
eg unn deg den følelsen for alt i verden:D

Bytheway sa...

eg e no gla i deg sarah <3

Sarah sa...

Masse gla i deg også..
gled meg tel juni=D kjem heim
12.juni på kvelden! reis tel mosjøen den 14. men få litt tid :D

Maria Helene Nilsen sa...

Åå, det e bra at har det så bra! Eg lura no på når eg ska få ein smak av den følelsen :p