onsdag 28. mai 2008

Bedre sent enn aldri.. 17. mai :P

Heij igjen ;P

Ha tenkt ei stund at eg sku skriv kordan 17.mai va ;)

Dagen starta med at eg våkna opp i armkroken tel min kjære.. Deilig!
Så va dæ bærre å stekk høl på bobla eg svæva i, å stå opp.
Rett i dusjen, å bynn å ården håret på min kjære søster. Sånn ha dæ vørre de siste åran.. Mæn eg syns selvfølgelig det e berre arti.


Når klokka nærma seg 10, va vi på tur oppover te fleirbrukshallen før å gå i folketog. Eg syns dæ e så arti :) Etter toget for vi å drakk kaffe å smaka på kaken i halln, før turn jækk videre te ho tante å den årlige eggedosisen!

Seinar på kvelln va det revy tid.. Dæ va ei triveli forestilling. Ungdommen e berre flenk.

Etter revyen kjørt eg å han Stian (kjæresten min) te Mo. Godt å fær litt unna å slapp heilt av :)

Så alt i alt så ha eg hatt ein superbra 17.Mai!! Va i allefall vældi førnøyd med å få feir den ilag me familien å kjæresten (oss på bildet).

2 kommentarer:

Sarah sa...

e også vilta feir ilamme dg, spis softis og gå på revy:p tradisjonsbrudd:/

Bytheway sa...

ja... det e jo i utgangspunktet det da..
men eg håp vi kan ta det igjen ein ainna gang ;)