onsdag 28. mai 2008

Gøy med Eirin :)


Hei hei :)


I dag ha vørre ein forholdsvis fæstelig dag!

Når arbeidsdagen va over, va eg å ho Eirin å spist middag på Da Vinci. Deilig rolle kebab :P

Rett etter middag va plan å før oppover på skytebana å sjå på stevnet.

Så visst vi no at det sku kom nån "artikara" fra Mo, så vi fant ut at vi sku lag "stå på" plakata tel dæm. Mens vi satt å venta på maten ha vi henta oss nån fine gule ark som vi kun skriv på.

Væl mætt å go vart vi henta av sjefen min som åg sku oppover.

Må sei eg vart overraska over at dæ va så mykje folk som møtt opp på ein vanle ukedag! Vældi bra!!

Ho Eirin å eg hengt no opp plakatan vårres utfør, så de vi heija på sku sjå de når de kom.

Storførnøyd va dæm ;) (lik vi å tru i allefall)


Når klokka nærma seg halv 8 årdna vi oss skyss utover...

Då va vi snar å inviter sjåførn vårres med på ein soft-is. NAM!!


No ha eg nettopp vørre på arbei før å vask litt.. Mæn dæ tok si ti før eg kom igang me dæ :P

Vi fant næmli ut at vi sku klepp av ho Eirin dæ dær lange håret!

Så no går ho rundt før å show off ein lækker "Bobsveis". Du vart smekker Eirin! ;)


Bilde e i frå når eg å ho Eirin satt å venta på at stevnet sku bi ferdi :P


KLÆM :-*

Ingen kommentarer: