tirsdag 27. mai 2008

Glømt i rushet..


Heij godtfolk...


Trudd dåkk kanskje at eg ha glømt dåkk.. Å neida ;)

Ha berre hatt det travelt i ndet siste.¨

Men no som konfirmasjona, 17.mai å ein liten ferie e avvikla, så e eg back in buisness!


Dæ va førresten ein utrulig bra ferietur t Varna, Bulgaria.

E litt gla før at vi for før dæ va sesong der nere. Trur vi ha fått sett byen på ein heilt ainna måte. Vi ha jo ikkje så mykje sol akkurat, så dæ va alldeles ikkje nåkka badeferie.

Men som de gotruanese Nordlænningan vi e, så gjækk vi ganske lettkledd (i forhold tel de "innfødte", som jækk i vinterjakka) på byen å sånn. Dæ va jo ikkje kaldt når dæ va 15*-18*.

Vi fækk ein del rare blikk når vi va ute på lufting :P


Den 21. mai, så vart eg egndelig 20 år!

Ha ein fantastisk bra dag. Syns dæ e så koseli når folk huska bursdagen din! Bi så gla før go'kjæka å gratulasjona :)


I den hælga som va no, va eg på mo t kjæresten min. Vi ha hatt ei sånn bursdagshælg.

Så vi ha no vørre på kino, ute å spist å kosa oss heime. Vi ha tel å me bestillt oss ferietur ilag. 9.august fær vi t Praha. Gleda meg enormt! Ingen av oss ha vørre der før, så eg dæ bi arti å opplev nåkka nytt ilag...


På lørdag har eg mi første brudepynting i år, å dæ gled eg meg litt tel. Har i allefall 3 tel pyntinge i løpet av de 2 neste månedan.


Til Sarah: Håp du e førnøyd med mi siste oppdatering! ;) Låv at eg ska bynn å bi flenkar å skriv om livet mett her :P Sånn at du har full oversikt heile tia :)

SUSS :-*



1 kommentar:

Sarah sa...

FANTASTISK:D:D
Nu e e jo helt oppdatert:P